FAQ
Zamówienia na terenie Polski wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Biżuteria jest pakowana i wysyłana zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych.
Przy zakupie powyżej 200zł przesyłka GRATIS (nie dotyczy produktów w promocji).
Do każdego zakupu biżuterii z pereł wystawiamy firmowy certyfikat autentyczności.
W przypadku płatności przelewem zamówienie jest realizowane po potwierdzeniu wpływu środków na konto bankowe sklepu.
Klient może zrezygnować z produktów zakupionych w sklepie bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany w powyższym trybie produkt zostanie przyjęty przez Sprzedawcę tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (produkt, metka, faktura lub paragon fiskalny, itp.), oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania, przeróbek itp.
Do zwracanej biżuterii należy dołączyć również ewentualne otrzymane gratisy – w stanie nieużywanym i niepogorszonym, z metkami i opakowaniami.
Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest dostarczenie dowodu sprzedaży (paragon, faktura VAT) oraz załączenie informacji, że jest to zwrot.
Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie zwrotu.
Klient dostarcza zwracaną biżuterię na adres sklepu helike.pl na swój koszt.
W przypadku spełnienia powyższych wymagań, gwarantujemy zwrot równowartości pieniężnej przelewem bankowym na podane konto bankowe.
Jeżeli następuje zwrot towarów premiowanych darmową wysyłką, zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty wysyłki.
W przypadku błędnej realizacji zamówienia, sklep helike.pl pokrywa koszty koniecznej przesyłki zwrotnej.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
Biżuteria sprzedawana w sklepie helike.pl jest objęta rękojmią producenta.
Biżuteria Helike to prace artystyczne, dokładamy starań aby były wykonane solidnie, z maksymalnie możliwą dbałością o szczegół i technikę. Nie są to prace wykonywane przez maszyny fabryczne, poszczególne detale biżuterii w kompletach i parach (kolczyki) mogą się od siebie nieco różnić.
Gwarancja obejmuje w szczególności połączenia, zapięcia, mocowania, lutowania.
Gwarancją nie są objęte:
- naturalnie pojawiające się z czasem zaciemnienie srebra
- uszkodzenia mechaniczne wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii, zerwania łańcuszka, pęknięcia elementu, odkształcenia
W każdym przypadku indywidualnie rozpatrujemy zgłoszenia reklamacyjne i oferujemy do wyboru Klienta różne możliwości: naprawę, wymianę na egzemplarz wolny od wad, wymianę na inny model w tej samej cenie, lub zwrot pieniędzy na konto bankowe Klienta.
Zgłoszenia reklamacji najlepiej dokonać drogą internetową i odesłać towar na adres firmy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć zgłoszenie reklamacji opisujące problem (jak w informacji mailowej) oraz dowód sprzedaży (paragon, faktura VAT).
Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie reklamacji.
Prosimy o zapakowanie reklamowanej biżuterii z dbałością, aby nie uległa dodatkowemu uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli na skutek nieodpowiedniego zapakowania odsyłanej biżuterii zostanie ona zniszczona, sklep helike.pl zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.
Do wad nie zalicza się różnic w wyglądzie prezentowanej biżuterii na zdjęciach wynikających z parametrów ustawień monitora. Dokładam starań aby fotografie jak najwierniej odzwierciedlały rzeczywisty wygląd biżuterii.
Nie należy zakładać biżuterii (zwłaszcza na dłonie) podczas prac domowych
Każda biżuteria to materia tak delikatna i szczególna, że wymaga troskliwego traktowania. Powinnyśmy cieszyć się jej towarzystwem, jednak pamiętając o właściwym jej przechowywaniu, zakładaniu i zdejmowaniu oraz czyszczeniu. A przede wszystkim o samym użytkowaniu.
Jak dbać o biżuterię pozłacaną? Podobnie jak w przypadku każdego innego kruszcu, biżuterię srebrną pozłacaną należy odpowiednio czyścić i przechowywać. Należy pamiętać, że w przypadku pozłacanego srebra wycieranie się jest naturalnym procesem podczas użytkowania powierzchni pozłoconych. Jednak dbając odpowiednio o biżuterię, można ten proces spowolnić. Właściwe użytkowanie i ostrożność w kontakcie ze szkodliwymi substancjami, takimi jak perfumy, słona woda czy detergenty sprawią, że zachowa swój blask na dłużej.
Biżuteria ze srebra oraz białego złota, a także pozłacana podczas produkcji jest standardowo poddawana procesowi rodowania co pozwala na uzyskanie pięknej srebrzystej barwy, Podczas użytkowania warstwa rodu może ulec ścieraniu. Naturalnemu ścieraniu ulega również warstwa srebra pozłacanego.